SEO i 2018

SEO i 2018

Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

Hvis du vil øge synligheden af din hjemmeside på Google søgemaskine, er det vigtigt, at du følger en eller flere af de over 200 ranking faktorer, som bestemmer, hvilke sider der kommer op i en søgning. På den måde bliver det let for dig at booste din SEO i 2018. Du kan selv undersøge disse faktorer, og hvordan du kan få din hjemmeside til at leve op til dem.

En måde hvorpå du kan optimere din synlighed på Google er ved at blive en del af Googles Knowledge Graph. På den måde kommer linket til din hjemmeside til at stå allerøverst på søgeresultatet. Det kan være baseret på en søgning på f.eks. bestemte berømte mennesker, firmaer og lignende. Hvis du strukturerer din data korrekt, kan du være heldig at komme op som resultat på Googles Knowledge Graph, hvilket skaber mere trafik på din hjemmeside.

For at blive en del af Googles Knowledge Graph skal du oprette en Wikipedia-profil og implementere Organization schema markup på din hjemmeside. Sørg for at det korrekte logo kommer op, så din hjemmeside fremstår så professionel som muligt. 

Det er med andre ord en rigtig god idé at udnytte de funktioner, som Google tilbyder. På den måde kan du skabe en mere konkurrencedygtig online virksomhed.